MERIDA BIG.NINE 300 LITE M 17" METALLIC TEAL(BLACK) 2021

Dostępność: OSTATNIE SZTUKI!
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 4 399,00 zł 4399.00 PLN
ilość szt.
Zyskujesz 2 200 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0 (Ilość ocen: 0)
Producent: Merida
Kod produktu: ROW001655

Opis

ROWER GÓRSKI

MERIDA BIG.NINE 300 LITE

MODEL NA ROK 2021

 

ROZMIAR RAMY M(17")

KOLOR METALLIC TEAL(BLACK)

 

 

Big.Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili.
Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Big.Nine 300 Lite to nowy hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. To świetna propozycja m.in. jako niezawodny roweru MTB ze świetną ramą i ewentualną możliwością rozbudowy go w przyszłości. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację powietrzny widelec SR Suntour XCR z blokadą na kierownicy. Nie tylko na wyścigach możesz polegać także na napędzie
z nową grupą Shimano Deore 2 x 10 oraz hamulcach Shimano MT-200. W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną
i wzmacniają koło. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu, ale zapewni Ci też wygodę dzięki specjalnie ukształtowanym rurom tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort.
Niskie opory toczenia osiągniesz dzięki oponom Maxxis Ikon.
Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

 

 

 

SPECYFIKACJA 

Model - BIG.NINE 300 LITE

Typ - GÓRSKI

Kolor - METALLIC TEAL(BLACK)

Rozmiar koła - 29"

Waga (kg) - 13400

Typ ramy - BIG.NINE LITE aluminium

Rozmiar ramy - M(17")

Widelec - Suntour XCR32 LOR Air 100mm zdalna blokada

 

NAPĘD

Stery - MERIDA M4455

Przerzutka przód - Shimano Deore

Przerzutka tył - Shimano Deore M4120 Shadow

Tarcza przód - Shimano RT10 180mm

Tarcza tył - Shimano RT10 160mm

Manetka przód - Shimano Deore M5100

Manetka tył - Shimano Deore M4100 

Mechanizm korbowy - Shimano Deore M-4100-2 36-26

Wkład supportu - Shimano BBMT500PA

Kaseta - Shimano Deore M4100 lub HG500 11-42 10S

 

 

KOŁA

Piasta przód - Shimano MT400-B 110x15 32H Centerlock

Piasta tył - Shimano MT400-B 148x12 32H Centerlock

Obręcz przód - MERIDA COMP CC 20 IWR

Obręcz tył - MERIDA COMP CC 20 IWR

Opona przód - Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana

Opona tył - Maxxis Ikon 29x2.2" zwijana

 

 

KOMPONENTY

Hamulec przód - Shimano MT-200 lub Tektro M275

Hamulec tył -  Shimano MT-200 lub Tektro M275

Kierownica - MERIDA Expert CC 720

Mostek - MERIDA COMP CC 31.8

Siodło - MERIDA Comp CC

Sztyca - MERIDA COMP CC 30.9

 

Producent - MERIDA

 

 

GEOMETRIA

 

Zdjęcie geometrii ramy roweru
 
ROZMIAR RAMY S M L XL XXL
ROZMIAR OPON 29" 29" 29" 29" 29"
ROZMIAR RAMY [CM] 38 44 48 53 58
ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 382 444 483 532 584
TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 585 605 625 645 665
CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 433 433 433 433 433
HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 70 70 70 70 70
STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5
BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 65 65 65 65 65
HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 95 100 110 125 145
FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 506 506 506 506 506
R - REACH - ZASIĘG [MM] 403 422 439 455 469
S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 614 619 628 642 661
WB - BAZA KÓŁ [MM] 1080 1100 1121 1142 1163
SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 688 740 771 816 859

 

TECHNOLOGIA

 

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

 

HFS - HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

 

FLEX-STAY

Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

 

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

 

SMOOTH WELDING

Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

 

INTERNAL CABLE ROUTING

Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

 

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

 

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

 

Di2 READY

Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

 

 

Uwaga!!!

Rowery marki Merida nie podlegają sprzedaży wysyłkowej.

Po zakupie w sklepie internetowym rower należy odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym.

Dopełnimy wszelkich starań, aby obsługa była na jak najwyższym poziomie,

zarówno przy złożeniu roweru, jak również w okresie serwisowania.

 

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium